Eduki nagusira joan

Cookien konfigurazioa

Cookieak erabiltzen ditugu webgunearen oinarrizko funtzioak bermatzeko eta zure on-line esperientzia hobetzeko. Cookien erabilera konfiguratu eta onartu ahal duzu eta nahi duzunean aldatu haiek onesteko aukerak.

Funtsezkoak

Lehentasunak

Analitikak eta estatistikak

Marketina

Aldaketak hemen "👥 Parte-hartzea– Diseinu metodologikoa eta dinamizazioa"

Avatarra: Asier Amezaga Asier Amezaga

Deskribapena (Castellano)

  • -

    Sesión centrada en definir los objetivos específicos de participación en EHUagora, los espacios prioritarios y los recursos necesarios para la dinamización y administración de la plataforma. Se abordará quién diseña la participación, qué metodologías se aplican y cómo se evalúan los resultados, con una visión orientada a la correecta gobernanza de la plataforma.

  • +

    Sesión centrada en definir los objetivos específicos de participación en EHUagora, los espacios prioritarios y los recursos necesarios para la dinamización y administración de la plataforma. Se abordará quién diseña la participación, qué metodologías se aplican y cómo se evalúan los resultados, con una visión orientada a la correcta gobernanza de la plataforma.

    Estructura de trabajo:

    1. +
    2. Repaso del diagnóstico compartido – Revisión de experiencias previas . Identificación de los ámbitos con mayor madurez y los más necesitados de participación.

    3. +
    4. Repaso de posibles productos entregables – Validar la elaboración del Esbozo de Gobernanza, los Indicadores de Participación, la Guía Metodológica y el Cronograma de de despliegue.

    5. +
    6. Formulación del reto – Definir los objetivos específicos de participación: qué queremos lograr con EHUagora y cómo se traducen en resultados medibles. Establecer los criterios de éxito, la dedicación de recursos humanos y el rol de los equipos en la administración de la plataforma.

    7. +
    8. +

      Trabajo en retos – Co-diseño metodológico y planificación operativa:

    9. +
      • +
      • Espacios de participación: identificación, clasificación y priorización de los tipos de espacios participativos (institucionales, temáticos, comunitarios, por campus, facultades o servicios). Determinar cuáles requieren fortalecimiento inmediato y cuáles pueden activarse en fases posteriores.

      • +
      • Selección de metodologías adecuadas: análisis y adaptación de metodologías participativas para cada tipo de espacio (consultas, procesos deliberativos, presupuestos participativos, encuestas, foros o asambleas híbridas). Ajuste de metodologías a los objetivos y públicos de cada ámbito.

      • +
      • Objetivos específicos: definición de metas a corto, medio y largo plazo (por ejemplo, ampliar la participación estudiantil, generar procesos deliberativos sobre sostenibilidad o gobernanza interna).

      • +
      • Roles y responsabilidades: definir quién diseña la participación, quién dinamiza, quién administra la plataforma y cómo se coordinan entre sí.

      • +
      • Recursos y gestión: asignación de tiempo, personal y soporte técnico para la dinamización y mantenimiento de los espacios.

      • +
      • Indicadores y evaluación: establecer indicadores cuantitativos y cualitativos para medir la implicación, los logros y la evolución de la participación.

      • +
      • Conexión con Metadecidim: fomentar la participación de la EHU en la comunidad Metadecidim, colaborando en la mejora del software, las traducciones y las prácticas de gobernanza compartida

      • +
    10. +
    11. +

    12. Deskribapena (Euskara)

      • -

        EHUagoran parte hartzeko helburu espezifikoak, lehentasunezko espazioak eta plataforma dinamizatzeko eta administratzeko behar diren baliabideak definitzean zentratutako saioa. Parte-hartzea nork diseinatzen duen, zer metodologia aplikatzen diren eta emaitzak nola ebaluatzen diren landuko da, plataformaren gobernantza zuzenera bideratutako ikuspegi batekin.

      • +

        EHUagoran parte hartzeko helburu espezifikoak, lehentasunezko espazioak eta plataforma dinamizatzeko eta administratzeko behar diren baliabideak definitzean zentratutako saioa. Parte-hartzea nork diseinatzen duen, zer metodologia aplikatzen diren eta emaitzak nola ebaluatzen diren landuko da, plataformaren gobernantza egokira bideratutako ikuspegi batekin.

        Lan-egitura:

        1. +
        2. Diagnostiko partekatuaren errepasoa – Aurreko esperientzien berrikuspena. Heldutasun handiena duten eta parte-hartzea gehien behar duten eremuak identifikatzea.

        3. +
        4. Eman daitezkeen produktuak berrikustea – Gobernantza Zirriborroa, Parte-hartze Adierazleak, Gida Metodologikoa eta Hedapenaren Kronograma lantzea baliozkotzea.

        5. +
        6. Erronkaren formulazioa – Parte hartzeko helburu espezifikoak definitzea: zer lortu nahi dugun EHUagorarekin eta nola lortzen diren emaitza neurgarriak. Arrakasta-irizpideak, giza baliabideen dedikazioa eta taldeen rola ezartzea plataformaren administrazioan.

        7. +
        8. Erronken inguruko lana – Ko-diseinu metodologikoa eta plangintza operatiboa:

        9. +
          • +
          • Parte hartzeko espazioak: parte hartzeko gune motak identifikatzea, sailkatzea eta lehenestea (instituzionalak, tematikoak, komunitarioak, campusak, fakultateak edo zerbitzuak). Berehalako indartzea behar dutenak eta ondorengo faseetan aktiba daitezkeenak zehaztea.

          • +
          • Metodologia egokiak aukeratzea: metodologia parte-hartzaileak aztertzea eta egokitzea espazio mota bakoitzerako (kontsultak, eztabaida-prozesuak, aurrekontu parte-hartzaileak, inkestak, foroak edo batzar hibridoak). Metodologiak esparru bakoitzeko helburuetara eta publikoetara egokitzea.

          • +
          • Helburu espezifikoak: epe labur, ertain eta luzerako helburuak definitzea (adibidez, ikasleen parte-hartzea handitzea, iraunkortasunari edo barne-gobernantzari buruzko eztabaida-prozesuak sortzea).

          • +
          • Rolak eta erantzukizunak: parte-hartzea nork diseinatzen duen, nork dinamizatzen duen, nork kudeatzen duen plataforma eta nola koordinatzen diren elkarrekin.

          • +
          • Baliabideak eta kudeaketa: espazioak dinamizatzeko eta mantentzeko denbora, langileak eta laguntza teknikoa esleitzea.

          • +
          • Adierazleak eta ebaluazioa: adierazle kuantitatiboak eta kualitatiboak ezartzea, parte-hartzearen inplikazioa, lorpenak eta bilakaera neurtzeko.

          • +
          • Metadecidim-ekiko lotura: EHUk Metadecidim komunitatean parte hartzea sustatzea, softwarea, itzulpenak eta gobernantza partekatuko praktikak hobetzen lagunduz

          • +

          Baieztatu

          Mesedez, hasi saioa

          Pasahitza laburregia da.